0 532 364 04 48 info@ozelyuzyil.com.tr
Lütfen gülümseyin, sahneye çıkıyorsunuz... Yüzyıl Becerik

Ön Büro Kursu

Turizmin ayrılmaz bir parçası olan Konaklama Endüstrisinde; Konaklama İşletme tipinin en belirgin özelliklerini taşıyan otel İşletmeciliğidir. Otel işletmeciliğinde; odalar bölümünde bulunan ön büro ise otelin beyni kabul edilir. Ön büro bölümü otel misafirlerinin her konuda müracaat ettikleri; oda pazarlama satışlarının yapıldığı misafir kayıtlarının ve hesaplarının tutulduğu, çeşitli danışma ve banka hizmetlerinin verildiği yerdir. 
Ön büronun otel misafirlerine ilk ve son izlenimi vermesi sebebiyle, yeri ve konumu çok büyük bir önem taşımaktadır. Eğitim kurumumuz da ön büro teknolojisi konusunda 35 yılı aşkın uzman kadromuz tarafından, uluslararası usul ve teknolojik gelişmelere paralel teorik ve uygulamalı TÜRKÇE ve MESLEKİ İNGİLİZCE ağırlıklı olarak verilmektedir…

İÇERİK

PROGRAM

Genel Turizm

Kavramı, Tipleri ve Şekilleri

Ağırlama Endüstrisi

Kavramı, Konaklama İşletmeleri, Tipleri, Nitelikleri ve Sınıflandırılmaları

Modern Otel Organizasyonları

Ana Departmanlar ve Görevleri

Önbüro Organizasyonu

Sistemleri, Bölümleri ve İşlevleri

Rezervasyon Bölümü

Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe – İngilizce Uygulamaları

Resepsiyon Bölümü

Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe – İngilizce Uygulamaları

Ön Kasa Bölümü

Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe – İngilizce Uygulamaları

Congierge ve Telefon Santrali

Formlar, Donanımlar, İşlevleri ve Türkçe – İngilizce Uygulamaları

Pazarlama ve Halkla İlişkiler

Hedef Kitleler ve Satış Teknikleri

Misafirlerle İlişkiler

Otel Misafirleri, Memnuniyetleri, Şikayet ve Sorunlarının Değerlendirilmesi

Otel Misafir Tipleri

Hangileridir? Nasıl Davranılır?

Seyahat Acenta ve Tur Operatörleri

İşlevleri, A-B-C Grubu Acentalar, Türkiye ve Dünyadaki Birlikler ve İşlevleri

Olağanüstü Durumlar

Yangın, Ölüm, İntihar, Bomba, İhbar vb Durumlarında Nasıl Hareket Edilir.